Subject: Eesti Tuuleenergia Assotsiatsiooni pöörumine seoses tuulikutasuga
From: "Terje Talv" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Justiitsministeerium", "Info", "Karlis Goldstein kliima"
Cc: "Kristi Laane" <[email-masked]>, "Triin Tippi" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mario Raestik" <[email-masked]>, "Madis Vinni" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eerik Reinsoo" <[email-masked]>, "Getlyn Allikivi" <[email-masked]>, "Hannu Lamp" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 12:49:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere ministeeriumid ja õiguskantsler!

Pöördume teie poole tuuleenergia arendajate ette kerkinud väljakutsega, kus 
omavalitsused soovivad uutele tuuleparkidele, lisaks seaduses olevale 
tuulikutasule, kehtestada täiendavaid kohustusi. Muret tekitav on kaasnev 
viide, et see aitab planeeringuteprotsesse edukalt lõpule viia. Me teame, et 
Eestis on algatatud palju tuuleparkide planeeringuid, kuid nende kulg on 
väga vaevaline.

Olukorras, kus riiklikud aastaks 2030 võetud eesmärgid ja olukord 
elektriturul vajavad uusi võimsusi akuutselt, on sellised arengud pärssivad 
ja segadust loovad.

Palume teie selget seisukohta kirjas välja toodud probleemile ja palume 
Kliimaministeeriumil ka täiendavalt teavitada kohalikke omavalitsusi sellest 
seisukohast.

Parimate soovidega!

Terje Talv

Eesti Tuuleenergia Assotsiatsiooni tegevjuht

5063583

[email-masked] <mailto:[email-masked]>